5 סיבות חזקות למה כדאי להשקיע באתר מקודם בגוגל

קידום אתרים אורגני בשירות ההצלחה העסקית שלנו
קידום אתרים אורגני הוא חלק קריטי באסטרטגיית השיווק לטווח ארוך
כיזמים, בעלי עסקים, פרילאנסרים או איך שתכנו את המקצוע שבחרנו לנו, אנחנו לוקחים אחריות מלאה על הנראות שלנו ושל העסק שלנו ברשת. על מנת לגרום לכך שאנשים אכן ירצו לקנות מאיתנו, חשוב מאוד שחלון הראווה האינטרנטי שלנו ייראה פיצוץ!

ועם כל הפייסבוק, רשתות חברתיות, כרטיסי ביקור דיגיטליים – למה בכלל צריך אתר, כזה כמו "פעם"?

פה תמצאו מספר סיבות שידגימו לכם את חשיבותו של אתר טוב ועובד ברשת…
אתר העסק כנדל"ן פרטי ברשת – אם שכרתם דירה אי פעם בחייכם, אתם תבינו את ההקבלה הזו בדיוק: בכל רגע נתון כמעט ניתן להוציא אתכם מהדירה – גם אם זו הודעה מראש, גם אם זה במעמד חידוש החוזה שאז בעל הבית מעלה מחיר – בדיוק כך ברשתות חברתיות. יש בעל בית שמחליט החלטות על דעת עצמו ואינטרסיו העסקיים – ולא תמיד זה עולה בקנה אחד עם האינטרסים העסקיים שלנו… אתר ברשת הוא הנדל"ן הפרטי שלכם – ולכן כל האינטראקציה, החשיפה בתוך האתר למבקרים, הפרסום באתר וכו' – הכל תלוי בבעל העסק, בלי הגבלות ובלי גחמות.
אתר מצויין ממתג ומגביר אמינות – כשנכנסתי לחנות והיה לי נעים, הרגשתי הרבה יותר נינוחה כשקניתי שם משהו. הרבה יותר נעים מאשר למשל – לשמוע צעקות ממוכר מציק בשוק. הבאנרים של המודעות הממומנות רצים בכל מקום, וכמעט לא רואים אותם – פשוט כי אנשים מסננים את המידע הבלתי פוסק של הצעות קנייה. מי שנכנס לאתר אחרי חיפוש אקטיבי, מציאת המותג וכניסה לאתר מושקע ומעניין ואמין – יהיה בהתנגדות נמוכה עד לא קיימת לקנייה. תגרמו לקהל להרגיש שהוא קנה ולא אתם מכרתם.
ריכוז כל הפעילות של העסק במקום אחד מסודר – עסקים רבים מפזרים את הפעילות העסקית שלהם וההצעות העסקיות במספר מוקדים: הרשתות החברתיות, רשימת תפוצה, פרסום באתרים – וכל זה מבורך ורצוי. אבל, עם כל אלו, הלקוח המבקש רקע מלא, ללמוד על האוטוריטה של המותג – לא יכול לקבל את זה כאשר המידע מפוזר בכל מיני מקומות.
כאשר האתר מרכז את כל המידע הרלוונטי על העסק, כולל סרגל ניווט העונה על צרכי הלקוח הספציפי, לינקים לרשתות החברתיות ולפרסום רלוונטי למקומות שונים, בלוג באתר עם תכנים עדכניים ומתחדשים, תמונות וחוות דעת היוצרות סמכות ואוטוריטה בתחום – זהו מפגן ראווה והוכחה שהעסק פעיל, עובד ומצליח. מפגן כזה לא ניתן להשיג ב"ביזור סמכויות" השיווק במספר מקומות אלא רק כתמיכה באתר הראשי.

גוגל הוא מנוע חיפוש – היתרון של גוגל הוא שאליו מגיעים לקוחות בטמפרטורת קנייה גבוהה כי הם מחפשים באופן יזום, ברגע ספציפי, את העסק שלך. כלומר – מי שיחפש בגוגל את מילות המפתח הרלוונטיות של העסק שלכם, ואתם תדאגו מראש שהאתר שלכם יעלה בדירוג גבוהה בגוגל (באמצעות מקדם אתרים מקצועי) – רוב הסיכויים שמי שיגיע לאתר שלכם – יקנה בקלות.
קידום אתרים אורגני הוא חלק קריטי באסטרטגיית השיווק לטווח ארוך – פרדס – לוקח זמן לשתול, לטפח, לגדל, לעשב, וכו'. היתרון – מניב באופן קבוע ולטווח ארוך. זו ההקבלה להשקעה בקידום גוגל – נכון, לא יהיו תוצאות מיידיות, אבל לאחר העישוב והדישון – הפרי יהיה מתוק מתוק. הפרסום ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם וכו' – מקביל לזר פרחים גדול ויפה לשבת – התוצאה מיידית, מרשימה, מפנקת, אך אין לדעת מה יילד יום וכמה זמן התוצאה תחזיק מקמפיין אחד. אז אם המטרה היא קמפיין קצר וספציפי, מוגבל בזמן – מצוין.
אבל לתחזוקה ארוכה של אתר במקומות הראשונים בגוגל, לאורך זמן – קידום אתרים אורגני מקצועי ומבין עניין בגוגל זו התשובה.
לקריאה נוספת על הקשר בין אתר האינטנרט להצלחה העסקית שלכם לחצו כאן

אהבתם נכון? אז שתפו בכיף

אולי תאהבו גם...